Allround Service Plus
Wilt u geen omkijken meer hebben naar uw facilitaire dienstverlening, (klein) onderhoud, of schoonmaakwerkzaamheden en bij calamiteiten alles in een keer geregeld hebben, kies dan voor Allround Service Plus!
Allround Service Plus biedt u de zekerheid van één aanspreekpunt en een vast scherp (uur)tarief voor al uw facilitaire zaken en (on)gepland onderhoud.
U bepaalt welke diensten wij uitvoeren, hoe frequent en wanneer het uitkomt, wij zorgen voor een glansrijke uitvoering.
Voordelen Allround Service Plus
Eén aanspreekpunt voor facilitaire zaken, onderhoud en schoonmaak | ||
Eén planning waarbij al het onderhoud en schoonmaakwerk op elkaar afgestemd is en uitgevoerd wordt, wanneer het u schikt | ||
Voorrang bij calamiteiten en direct hoogstaande expertise beschikbaar tegen een vast en scherp (uur)tarief | ||
De oplossing voor uw probleem in en om uw bedrijfsruimte, is slechts een telefoontje met Allround Facility Service, 24/7 bereikbaar op 0172-645574 |
||
Beheersing en verlaging van de onderhoudskosten, door scherpe vaste tarieven en geen hoge “verrassingsfacturen” | ||
Geen voorrijkosten |
Welke diensten kan Allround Service Plus u leveren?
Allround Facility Service kan u in combinatie met Allround Cleaning Service onder meer de volgende services aanbieden:
- Gebouwbeheer en Huismeester (conciërgediensten)
- Elektrawerkzaamheden
- Buitenonderhoud
- Glasvervanging
- Verhuizingen
- Schilderwerk
- Loodgieterswerk
- Wateroverlast verhelpen
- Herstel en stoffering van vloeren
- Keuring van elektrische apparaten en klimmaterialen
- Ongediertebestrijding
- Schoonmaakwerkzaamheden
Vraag een offerte aan
Bent u nieuwsgierig naar besparing op onderhoudskosten? Allround Facility Service biedt u graag Allround Service Plus aan. Uw wensen en vereisten zijn hierbij leidend, aan de hand hiervan wordt een lijst opgesteld van alle uit te voeren werkzaamheden. Wij kunnen hierbij zowel onderhouds-, facilitaire- en schoonmaakdiensten opnemen. Indien gewenst kunnen wij u adviseren over de prioriteitstelling en frequentie van het onderhoud.
Tevens bespreken wij desgewenst, welke schoonmaak- en reinigingswerkzaamheden u tot de “dagelijkse schoonmaak” wil laten behoren en welke zaken periodiek aandacht moeten krijgen.
Na de opname van de werkzaamheden sturen wij binnen vijf werkdagen een offerte. Na acceptatie van de offerte stellen wij een contract op, voor de door u gewenste looptijd van het Allround Service Plus aanbod.
Incidentele schoonmaak- en onderhoudswerkzaamheden
Is er een ongelukje gebeurd bij de koffiemachine? Heeft u onverhoopt een lekkage gehad? Heeft u een Allround Service Plus contract, dan kunnen incidentele schoonmaakwerkzaamheden, klein onderhoud, of facilitaire zaken altijd bij ons aangemeld worden. Wij plannen deze werkzaamheden indien nodig met spoed, of combineren het met de reeds geplande Allround Service Plus werkzaamheden.